Programació d’activitats Consum responsable

En la societat actual, i en concret en el nostre entorn,  totes les persones en major o menor mesura, desenvolupem una activitat com a consumidors. Consumim recursos i productes de molt diversa índole. Des de menjar o roba a informació, passant per entreteniment o cultura, per posar només alguns exemples.

El consum està lligat als processos de producció, distribució i venda d'allò que consumim. I aquests processos, al seu torn, estan relacionats amb multitud d'aspectes socials, ambientals, econòmics, polítics, etc…

Per tot això, i per l'impacte que en la societat tenen i poden tindre les decisions personals i col·lectives que prenguem sobre la mena de consum que realitzem, des de l'IES i en col·laboració amb l'Ajuntament de L'Eliana, realitzem tots els cursos tallers de sensibilització cap al comerç just i el consum responsable. D'aquesta manera,  al llarg dels cursos que una alumna o alumne roman en el nostre centre, realitzarà diferents activitats sobre aquest tema.