Llistats provisionals i calendari per a la setmana del 7 al 11 de setembre

ACTUALITZAT – 6 SETEMBRE

L’organització de la setmana del 7 a l’11 de setembre és la següent:

ESO I BATXILLERAT
Dies 7, 8 i 9, es realitzaran únicament les sessions de presentació de les tutories per als grups d’ESO i Batxillerat.
El dia 10, tindran classe, en horari normal, únicament l’alumnat de 1ESO de tots els grups, i l’alumnat dels subgrups 1 dels cursos 3ESO, 4ESO I 1r de Batxillerat.
El dia 11 tindran classe en el seu horari normal, tot l’alumnat de 1ESO, 2ESO i 2 de Batxillerat, així com els subgrups 2 de 3ESO, 4ESO i 1 Batxillerat.

A continuació disposen dels llistats provisionals, dels grups d’ESO i Batxillerat, i del calendari de sessions de presentació per als dies 7, 8 i 9.
Totes les sessions començaran a l’hora indicada, per la qual cosa és important ser puntuals.

CALENDARIO DE RECEPCIÓN DEL ALUMNADO- 6 septiembre

LLISTATS PROVISIONALS CURS 2020-v22

Les dades personals s’han anonimitzat per respectar la seua privadesa.

En les presentacions de les tutories, es donarà a l’alumnat tota la informació acadèmica i sobre les mesures de protecció de la salut que s’han implementat en l’IES per a aquest curs.

CICLES I FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA
El dia 11 de setembre es realitzarà la presentació de les tutories per a tot l’alumnat de Cicles Formatius i Formació Professional Bàsica.
El dijous 10 de setembre es publicarà en la pàgina web del centre els llistats de cada grup (incloent els subgrups en els cursos corresponents) i l’horari en què es realitzaran aquestes sessions.

A partir del dilluns 14 de setembre, tot l’alumnat de l’IES inicia el seu horari habitual per a aquest curs 2020-2021. És necessari recordar que, en ser dilluns, en 3ESO, 4ESO, 1BAT i Cicles Formatius tindrà classe l’alumnat dels subgrups 1.

Volem recordar l’organització que tindran els diferents grups del centre durant el present curs

ORGANITZACIÓ CURS 20-21

Una cordial salutació.