Xarxa Llibres 2020-21

Informació Xarxa Llibres 2020-21

L'alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2019-2020 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el banc de llibres 2020-2021, ja que aquesta condició es manté, excepte si exerceixen el seu dret de renúncia.

Aquesta renúncia no els eximirà de l'obligació de retornar els llibres deixats en règim de préstec.

Famílies que participen per primera vegada

Sol·licitud de les famílies, representants o tutors legals de l'alumnat matriculat que vulguen participar i incorporar-se al Programa del Banc de Llibres del curs 2020-2021 per primera vegada.

S'ha de realitzar el lliurament del lot complet de llibres del curs 2019-2020 en el Centre en que estava matriculat/a.

El Centre facilitarà a les famílies en finalitzar el curs escolar, el document de lliurament de llibres de text i material curricular del curs 2019-2020.

• Quina documentació s'ha de presentar?

La sol·licitud de participació obtinguda telemàticament i degudament emplenada.

Document acreditatiu que han fet el lliurament dels llibres del present curs en el Centre en que l'hagen cursat (únicament per als alumnes que s'incorporaran el pròxim curs a l'I.E.S. L'Eliana)

• Com es tramita telemàticament? A través del següent enllaç:

https://www.tramita.gva.es/ctt-att-atr/asistente/iniciartramite.html?tramite=xarxallibres-f2-bll-SF&version=2&login=a idioma=és&&idCatGuc=PR&idProcGuc=18094

• On entregar la documentació?

Les persones interessades presentaran la sol·licitud de nova participació, enviant la documentació a l'adreça de correu electrònic: xarxa2020@iesleliana.net

El centre arxivarà aquestes sol·licituds i requerirà la signatura de les mateixes al començament del pròxim curs escolar, com a requisit necessari perquè l'alumnat siga incorporat a la Xarxa.

En el cas que les famílies no tinguen la possibilitat d'enviar la seua sol·licitud per correu electrònic, el Centre els facilitarà una altra manera de lliurament de la sol·licitud.

• Termini de presentació

Els períodes de presentació de sol·licituds de participació en el Banc de Llibres per part de les famílies seran els següents:

• Període ordinari: Fins al 15 de juliol de 2020.

• Tres períodes extraordinaris:

• Primer, del 16 de juliol al 4 de setembre de 2020.

• Segon, del 7 al 30 de setembre de 2020.

• Tercer, de l'1 al 30 d'octubre de 2020, inclusivament.

No obstant això, la Conselleria podrà establir altres períodes de sol·licitud si les circumstàncies així ho requereixen. Més Informació

Per a pertànyer al banc de llibres s'ha d'assumir el compromís de fer un ús responsable dels llibres i materials que li proporcione el Centre i retornar la seua totalitat una vegada finalitze el curs escolar. Si un alumne no lliurament a la finalització del curs el lot complet de llibres, haurà de reposar els llibres o materials que falten per a poder participar en el banc de llibres el següent curs.