Francés

dpto frances

Francés

Carmen González Novejarque, Magali Michel

”C’est le temps que el teu as perdu pour ta rose qui rend ta rose important”. Le petit prince.

Antoine De Saint Exupéry

PRESENTACIÓ

El departament compta amb 2 professores. Magali Michel, cap de departament a temps complet. I aquest curs 2019-20 Carmen González Novejarque a temps parcial.

Francés com a assignatura optativa, 2a llengua estrangera, impartida en tots els nivells de l'ESO i Batxillerat amb les següents activitats complementàries:

• Per a tot l'alumnat de l'optativa:
    • Eixida al teatre en francés
    • Setmana culinària “crêpes”
    • Participació en la celebració del Dia del llibre
  • 1r I 2n D'ESO: Correspondència i activitats online agermanament Mirande
  • 3r D'ESO: Correspondència epistolar amb alumnes francesos Collège “Pierre de Coubertin”
  • 1r,2n i 3r D'ESO: Concurse-Exposició targetes nadalenques
  • 4t D'ESO: Preparació i Certificació Proves Homologades Nivell A2
  • 1r DE BATXILLERAT: Projecte Níger de correspondència solidària
  • 4t D'ESO I 1r DE BATXILLERAT: -Eixida cultural “Casa Àfrica” tallers la Francofonia

“ESTUDIAR FRANCÉS ÉS UN VALOR AFEGIT en l'accés al món laboral dels nostres joves”. És la llengua del nostre país veí I…….. SABIES QUÈ?

1. El francés és la cinquena llengua més parlada en el món.
  2. Més del 60% dels parlants de francés en la vida quotidiana es troben a Àfrica.
  3. Es tracta d'una llengua oficial en 32 estats i governs i en la major part de les organitzacions internacionals.
  4. És la llengua d'ensenyament de més de 80 milions de persones en 36 països i territoris.
  5. Com a llengua estrangera, l'estudien 50 milions de persones en el món i és la quarta llengua més utilitzada en internet.

NOTÍCIES DEL DEPARTAMENT