ERASMUS DAYS en l’IES LA MOLA

El passat 20 de desembre vam celebrar en l’IES La Mola una jornada emmarcada en els ERASMUS DAYS. Per a això, comptem amb la col·laboració i participació del nostre alumne Javi, qui va acabar els seus estudis de 2n GM d’Activitats Comercials el curs passat i va realitzar una mobilitat a Catània (juntament amb 5 companys/as més) dins del programa ERASMUS + del nostre centre.

Esta jornada va consistir en la realització d’una xarrada dirigida a l’alumnat de 1r i 2n FPB i 1r GM i 2ºGM de Comerç i Informàtica amb l’objectiu de comptar la seua experiència durant la seua mobilitat a Itàlia i així animar a l’alumnat al fet que en un futur participe activament en els projectes ERASMUS +. Adjuntem la presentació que va realitzar per a la xarrada.

Gràcies a esta experiència Javi va tindre l’oportunitat de conéixer el sistema educatiu de Catània, practicar tant el seu nivell d’anglés, com iniciar-se en l’aprenentatge d’italià, fer noves amistats i gaudir de l’experiència i aventura que suposa viure en un altre país, tal com expressa en les seues pròpies paraules…

“esta experiència ERASMUS+ m’ha obert la ment i m’ha canviat la vida”.

A més, després d’esta experiència, va tindre la possibilitat de realitzar les FCT en la Regidoria de Turisme de Novelda. Pel que, després de la presa de contacte amb el món laboral en este sector que sempre li havia motivat, i després de la seua experiència ERASMUS+, es va reafirmar en la seua decisió de continuar estudiant un cicle de Grau Superior de Turisme. Gràcies a esta experiència, el nostre alumnat va poder observar de primera mà les oportunitats que oferixen els projectes ERASMUS+ que disposem en el centre.