3 DE DESEMBRE: DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

Amb motiu de la celebració del 3 d’abril, el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, es podrà visitar a l’Aula Cultural de la CAM una exposició de la qual com a centre ens sentim molt orgullosos: “Menuda fauna! Quina fauna!”

Durant el curs 2018-2019, el nostre alumnat de 1r d’ESO va participar en un projecte organitzat des del Departament de Castellà i de Valencià. Amb la finalitat de treballar els textos narratius, se’ls va demanar que escrigueren, de manera individual o en grup, un breu conte sobre la temàtica de la discapacitat. Prèviament, s’havien realitzat diferents activitats al costat del Centre Ocupacional Altabix per a aprendre i sensibilitzar sobre la discapacitat.

Una vegada redactats els contes, els usuaris del C.O. Altabix van il·lustrar alguns d’ells i tot eixe treball estava previst que fora difós al curs següent perquè l’alumnat, famílies i la resta de la societat pogueren gaudir d’ell. L’arribada de la pandèmia ho va impedir. Ara, en el curs 2023-2024, i gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament d’Elx, s’ha représ i es pot visitar, segons horari adjunt, en forma d’exposició a l’Aula Cultural de la CAM.