QUALIFICACIONS FINALS

• Les qualificacions finals es publicaran per WEBFAMILIA i es donaran en paper a l’alumnat al final del dia, segons el calendari:
    • DIMARTS 14: 1er ESO i 4t ESO, 1er BATX
    • DIMECRES 15: 2n ESO (13:00) Cicles Formatius ADF (9:00)
    • DIJOUS 16: 3er ESO (13:00) i Cicles Família Agrària (9:00)
  • L’alumnat que no vinga al centre per estar d’excursió podrà arreplegar el butlletí en Secretaria del centre fins a les 14:00, al dia següent.
  • Dilluns 13, dimarts 14, dimecres 15
    • ESO i 1er BATXILERAT: Atenció alumnat a l’aula amb activitats en horari lectiu habitual.
    • Realització de projectes finals de 1er ESO “Les 12 proves de les OLIMPIADES” , Tallers de convivència i mediació per a 2n i 4r, Curs de manipulació d’aliments per a 4r, preparació i realització de projectes finals de 2n ESO.
    • CICLES FORMATIUS: Convocatòries d’exàmens finals segons calendari propi. Atenció alumnat en horari lectiu.
  • Dijous 16, Divendres 17 Atenció alumnat en horari de 8 a 14:00
    • CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA 1r BATX: Dies 28 i 29 juny. Horari per determinar, es publicarà al tauler d’anuncis del centre.
    • CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA CICLES FORMATIUS: Publicada a la Web de l’IES