PEAFS

PEAFS LAA CREUETAA

IES LA CREUETA. PROJECTE D'ESPORT, ACTIVITAT FÍSICA I SALUT

ACAMPADA 2024

La nit del dimarts realitzarem la tradicional acampada a l'institut. Els cursos de 1r i 2n d'ESO pernoctaren a les instal·lacions.

L'activitat organitzada pel departament d'Educació Física va comptar amb el suport de l'alumnat i professorat del TGMNTL (abans TECAF).

L'alumnat d'aquest cicle va preparar activitats de vesprada i nit que van ser increibles. Felicitats per la feina ben feta!

CACEO 2024

L'equip d'orientació va participar al CACEO 2024 realitzat a Xorret del Catí el passat 21 de març.

Els nostres corredors van quedar primers a les categoríes infantils femení i masculí, i segons a la categoría cadet. Enhorabona!!

A més, van col·laborar en el manteniment del paratge plantant un arbre.

DIA DE L'ESPORT

Aplaçat per mal oratge… esperem poder realitzar la jornada de convivència esportiva de TOTS els centres d'Onil en breu.