EL NOSTRE TREBALL EN TEMPS DE COVID-19

Els treballs de classe en temps de confinament

Missatge d'alegria

Els vostres professors i professores us envíen un missatge d'ànim

A LA RECERCA DEL CORAL

El nostre alumne de 1r d'ESO, Enzo, ha fet una proposta per a conscienciar-nos sobre la pèrdua del coral dels oceans. Aquesta iniciativa consisteix en la difusió d'uns vídeos perquè la major part de la gent conega i es consciencie sobre aquest problema originat, en bona part, per l'ésser humà.
Us deixem el seu missatge, el trailer dels documentals i dos vídeos titulats "A la recerca del coral".
Esperem que us agrade la iniciativa, vegeu els documentals i entre tots ens conscienciem sobre aquest gran problema i puguem algun dia aportar el nostre granet d'arena per a solucionar-lo.

Uneix-te
cel·lula

UNA PIZZA ESPECIAL

L'alumnat de 4rt de la ESO. Han fet pizzes on està representada la cèl·lula eucariota animal.

Us deixem unes quantes imatges… i un vídeo molt especial.

LA MÀGIA DEL TECAF

El alumnado del TECAF de dinámica de grupos quiere hacernos pasar un buen rato con sus trucos de magia.

Vine i il·lusionat
Captura de Pantalla 2020-05-29 a les 6.25.17

MÈTODE CIENTÍFIC A LA CUINA

L'alumnat de 2n d'ESO ha realitzat a l'assignatura de Física i Química amb Maite C., un repàs del mètode científic en un laboratori molt especial: la cuina.
Aquesta vegada havien de cuinar una recepta donada per la professora: Dorayakis i gominoles.
Us deixem un exemple dels treballs que segueixen el mètode científic a la seua elaboració.

EDUCACIÓ FÍSICA CONFINADA

El professorat d'Educació Física vol mostrar part dels treballs realitzats per l'alumnat al llarg d'aquest confinament. I agrair a l'alumnat i les seues famílies, la seua implicació en la realització de les tasques.

Educació Física confinada

EXPERIMENT EN FESOLS

L'alumnat de 1r d'ESO comparteix l'experiment que han fet a classe de Biologia.
Animeu-vos a fer-ho també!!!
Instruccions:
Resultats:

DIA DELS MUSEUS

Ahir va ser el dia dels museus i a Elvira (professora de Geografía i Hª) li agradaria convidar-vos a un museu que ha fet l'alumnat de 1r ESO a partir de la idea que pogueren tindre d'un museu on està tot l'ART de l'antiguitat, a més també ens conten la vida d'alguns déus i deesses.
Impressionat!
Animeu-vos a visitar-lo!

Contrasenya: arteprimero

Tanca l'aixeta

L'alumnat de 1r ESO de Geografía i Història ha preparat un padlet en el repte… tanca l'aixeta.

Us conviden a participar, animeu-vos!!!!

Ballant es viu millor

L'alumnat de TAFAD us envia un missatge d'ànim per a aquest temps… a ballar!!!!

LA NOSTRA COREOGRAFÍA

La Gran Acampada

Des de fa uns quants anys, els dies previs a Setmana Santa, el Dep. d'EF i Biologia, organitzen una acampada a l'institut per a 1r i 2n d'ESO. En temps de COVID… aquesta ha estat la nostra acampada.

Entrevistas del alumnado

El alumnado de 4º de ESO de Castellano, nos muestra la vida en tiempos de COVID19 a través de sus entrevistas.

Maqueta de l'àtom

L'alumnat de 2n d'ESO de F&Q, vol ensenyar-vos els seus treballs.

F&Q

L'alumnat de F&Q us anima a quedar-se a casa d'una forma molt especial.