Matrícules FP

DOCUMENTS PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA DEL CURS 2023-2024

1. IMPRÉS DE MATRÍCULA (del curs corresponent). Aquest document ja s’ha entregat a l’alumne mitjançant el tutor/a. Si no ho té, en la consergeria de l’institut pot demanar-lo, o descarregar-lo i imprimir-lo:

1.1. COMUNICACIÓ ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA

1.2. COMUNICACIÓ DE LA PÈRDUA DE MATRÍCULA I/O AVALUACIÓ CONTÍNUA. Aquest document ha d’entregar-se el dia de la matrícula.

2. DIES DE LLIURAMENT DE L’IMPRÉS DE MATRÍCULA

  • 1 CURS GRAU BÀSIC = del 13 al 18 de juliol (09:00h – 13:00h)
  • 2 CURS GRAU BÀSIC, MITJÀ I SUPERIOR = del 3 al 4 de juliol (09:00h – 13:00h)
  • 1 GRAU MITJÀ I SUPERIOR = del 21 al 27 de juliol (09:00h – 13:00h)

3. SEGUR ESCOLAR:

Serà obligatori el pagament del SEGUR ESCOLAR (fins als 28 anys) que s’abonarà en entregar la matrícula.

L’import es pot pagar en el compte de l’institut (ES57 2100 8007 2713 0004 0891) i aportar el justificant en completar la matrícula. En el CONCEPTE ha d’aparéixer el següent text: segur escolar 23-24 nom i cognoms de l’alumne/a.

O bé es pot abonar l’import en consergeria en el propi institut en el moment d’entregar la matrícula.

IMPORT: 1,12€

4. TAXES ADMINISTRATIVES

L’alumnat d’ensenyaments postobligatoris ha de fer efectiu en el moment de la matrícula el pagament de les taxes per serveis administratius derivats de l’activitat acadèmica de nivell no universitari. En cas contrari, la matrícula no tindrà validesa.

Pots generar-te la taxa corresponent i realitzar l’ingrés abans d’acudir a secretaria en el següent enllaç: Generador de TAXES

 4.1. Informe d’avaluació – Formació Professional (només per a l’alumnat de 1r curs)

Passos:

  • Òrgan gestor: Instituts de València.
  • Informe d’avaluació – Formació Professional
  • Seleccionar el tipus de matrícula: ordinària, família nombrosa/monoparental General o família nombrosa/monoparental Especial. En aquests dos últims casos aportar documentació justificativa. O bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%
  • Emplenar el formulari i clicar a ACCEPTAR.
  • Abonar la taxa i presentar justificant de pagament en secretaria en el moment de formalitzar la matrícula.

4.2. Targetes d’identitat (alumnat de 1r i 2n de cicles formatius)

Passos:

  • Òrgan gestor: Instituts de València.
  • Targetes d’identitat
  • Seleccionar el tipus de matrícula: ordinària, família nombrosa/monoparental General o família nombrosa/monoparental Especial. En aquests dos últims casos aportar documentació justificativa. O bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%
  • Emplenar el formulari i clicar a ACCEPTAR.
  • Abonar la taxa i presentar justificant de pagament en secretaria en el moment de formalitzar la matrícula.

5. BEQUES DE TRANSPORT:


Per a sol·licitar el transport és necessari realitzar FPB i viure a una distància de 3Km o més. L’alumnat de CF de Grau Mitjà podrà sol·licitar la beca de transport com autoritzats, en el cas que existisquen places disponibles.

 En la web de la Conselleria d’Educació està tota la informació i les instàncies per a sol·licitar la beca:

https://ceice.gva.es/es/web/centros-docentes/comedor/transporte

Annex a emplenar (Annex I Beca Transport)

6. BANC DE LLIBRES (PER A ALUMNAT DE FPB)

Tota la informació en: https://ceice.gva.es/es/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto

Annexos banc de llibres: Descarregar l’imprés corresponent al curs actual (22/23), emplenar-lo i entregar-lo el dia 27 DE JUNY (FPB) de 09h a 13h.

7. ALTRES DOCUMENTS:

  • Fotocòpia del DNI / N.I.E. en vigor si l’anterior ha caducat.
  • Fotocòpia del Carnet de Família Nombrosa en vigor, si escau.
  • Web família (si encara no tenen el sistema actiu). Tota la informació està en:

https://ceice.gva.es/webitaca/es/pares_alumnes.htm
https://familia2.edu.gva.es/

Annex a emplenar (sol·licitud accés Web Família)

8. ANNEX SOL·LICITUD AMPA

9. ALUMNAT AMB PROBLEMES DE SALUT: