ABP REVISTES

Revistes
i altres publicacions

Les revistes i altres publicacions que us presentem, reflectixen el resultat del treball d'un projecte. En sí és el producte final. Per a arribar a aquest objecte s'ha tingut que fer tot un seguit de feines que parteixen de proposta de temes, consens i selecció, passant pels aspectes a abordar, procediments... En totes aquestes activitats, pren protagonisme l'alumnat esdevenint els veritables directors del seu propi aprenentatge i fent possible una educació transversal i motivadora.

En aquesta secció podeu vore algunes mostres dels resultats d'aquests projectes. Esperem que aprecieu la feina que implica cada treball i valoreu la il·lusió que posa l'alumnat perquè el resultat siga el que és, impressionant!

"La COROVISTA", la reVISTA del COROmines

Engeguem un projecte molt desitjat, la revista del Coromines. En aquest projecte interdisciplinari es tracta d’aprofitar al màxim les possibilitats que ofereix el Coromines pel que fa a l’ús de les TIC.

L’alumnat s’encarrega de les diverses seccions, disseny de portada i maquetació, així com de elegir les temàtiques més interessants i realitzar xicotetes investigacions per a la seua publicació.

Esperem que gaudiu de la nostra revista i que us engresque tant com a nosaltres.

Us convidem a llegir «La Corovista», som-hi!