Portes obertes virtuals

Portes obertes virtuals 24h

Vídeo presentació ESO

Us convidem a veure el vídeo de presentació del nostre centre per a famílies i alumnat d'ESO. Us animem a veure'l esperant que prompte entreu a formar part de la família Coromines.

Visita virtual 360º

Tecnològicament som referent, amb 11 aules d'informàtica i una xarxa que dona accés a Internet als ordinadors portàtils de tot el nostre alumnat.

Fes clic damunt de les icones i podràs veure les instal·lacions en 360º.

Minecraft-mines

Reproducció del centre realitzat amb el Minecraft per l'alumne Àlex Rodríguez i recorregut en paral·lel per les instal·lacions reals. Amb la col·laboració del professor d'Informàtica Lorenzo Otero.

A vista de dron

Impressionant recorregut amb dron pels pavellons i aules del centre, radiodirigit pel professor d'Informàtica Isaac Soler Forés.

Projectes de centre

Totes les accions que responen a l'aposta incondicional del centre per la innovació educativa, aplicades a l'elecció de metodologies, incorporació de les TIC a l'àmbit educatiu, pla de convivència, organització i participació en concursos, activitats extraescolars, etc...

Estudis al nostre centre

ESO

Som un centre innovador. Primer centre en treballar amb Projecte Digital. Primer i únic centre en aplicar tècniques d'estudi ABP en l'ESO.

BATXILLERAT

Les modalitats de Batxillerat al nostre centre són: de Ciències i Tecnologia i d'Humanitats i Ciències Socials

CICLES FP

Centre referent en estudis d'FP. Tenim cicles de tres famílies professionals: Informàtica i Comunicacions, Administració i Gestió i Activitats Físiques i Esportives.