VISITA 2n ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ A L’AJUNTAMENT DE BENICARLÓ

El passat dilluns 27 de febrer l’alumnat de 2n del CFGS Assistència a la Direcció, acompanyat per professorat del cicle, va fer una visita a l’Ajuntament de Benicarló, on Rosanna Melià Antich, cap del Gabinet de Comunicació i Protocol, ens va rebre al Saló Noble i ens va explicar com s’organitzen els esdeveniments institucionals així com el seu protocol. També vam visitar el Saló de Plens i ens va explicar de primera mà aspectes protocol·laris que van ser molt interessants per a l’aprenentatge dels alumnes. Volem agrair a Rosanna el seu temps i l’amabilitat amb la que ens va atendre.