VISITA DE L’ALUMNAT DE 2n DEL CICLE SUPERIOR D’ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ DE L’IES JOAN COROMINES AL II FESTIVAL GASTRONÒMIC

El divendres 20 d'octubre arrancava el Segon Festival Gastronòmic Castelló Ruta del Sabor a Vinaròs i l'alumnat de 2n del CFGS Assistència a la Direcció va assistir per poder veure en directe l'esdeveniment. El Festival va comptar amb showcookings amb cuiners de màxim nivell, degustacions, presentacions de productes de la nostra província, entrevistes i altres activitats organitzades per a públic de totes les edats, tot amenitzat amb concerts i amb jocs per als més menuts.

L'alumnat va poder veure un showcooking del xef Òscar Garcia, i a sobre, una de les responsables de l'empresa Dobleessa, organitzadora de la fira, va traure una estona de la seva ajustada agenda, per fer-nos una interessant explicació de com havia sigut la planificació i organització d'aquest esdeveniment, recalcant, a més a més, la importància de tot el treball programat per tots els responsables de l'esdeveniment durant tots aquests últims mesos, perquè hagi sigut un èxit. La sortida va ser molt interessant per al nostre alumnat, ja que no hi ha res com viure en primera persona allò que treballes en classe.

#somcoromines #somfp #benicarló #festivalgastronòmic