EIXIDA VALLTORTA I ARC ROMÀ DE CABANES

IMG_20231024_090557

Dimarts 24 d'octubre l'alumnat de 1r d'ESO, acompanyat pel professorat de la matèria d'Àmbit Sociolingüístic va visitar la Cova dels Cavalls, al barranc de la Valltorta, i l'arc romà de Cabanes. En primer lloc, van fer una parada a Cabanes per visitar el seu arc romà, un dels tres únics que romanen a la península Ibèrica. Després van visitar una cova prehistòrica amb pintures rupestres de gran rellevància internacional dins el món de l'arqueologia i que constitueix una plasmació viva d'allò que el nostre alumnat estudia a la part d'Història, dins la matèria.
Juntes i junts van gaudir d'un dia excepcional, amb bon oratge, un meravellós paisatge muntanyós i una ruta a peu fins al barranc, completant mentrestant una gimcana relacionada amb la botànica i el patrimoni local de les estructures en pedra seca. Per finalitzar una visita guiada pel museu.

IMG_20231024_114101
IMG-20231025-WA0004