CELEBRACIÓ DEL DIA DE L’ESPORT A L’IES JOAN COROMINES

El dia 6 d'abril es va celebrar el dia de l'esport a l'IES Joan Coromines. Aquest any el dia anava dedicat a l'esport adaptat i al centre es van realitzar diversos tallers d'esports alternatius i esports col·lectius adaptats per a l'alumnat.

Els tallers van ser de vòlei, colpbol, bàsquet i futbol. El nostre alumnat del cicle superior d'esports van explicar cadascun dels tallers a l'alumnat de cada curs de l'ESO, fent una feina exemplar, molt treballada i organitzada.

A més a més, l'alumnat de batxillerat i FPB va fer un taller de pilates a la platja gaudint d'un dia solejat a l'aire lliure.

Pel que fa a l'hora del pati es va realitzar un taller de zumba per al professorat i tots aquells alumnes que volgueren participar.

En general va ser una jornada d'esport inclusiva inoblidable per a tota la comunitat educativa.