PREMIS DEL CONCURS DE RELAT BREU “JAUME GOZALBO”

El passat dimarts dia 19 de maig, a les 12 en punt, 63 alumnes nostres es posar davant la pantalla dels seus ordinadors connectats a la web de l’IES. Hi va aparéixer una oració i en una hora van continuar-la fins a completar un relat breu.

El jurat del concurs ha sigut de veritable luxe. Amics, bons amics, de Jaume i la seua dona. Moltes gràcies a José Luis Prats, a Matías Meseguer, a Juan Bautista Simó, a Enric Escuder i a Mari Carmen Beltrán. Moltes gràcies de veritat a tots ells perquè sabem que s’estimen el Joan Coromines com una cosa seua.

[Llegir més…]

Passo a continuació a llegir l’acta emesa pel jurat.

En primer lloc, es vol fer constar la gran participació d’alumnat en aquest concurs ateses les circumstàncies en què estem. També volem deixar constància de la gran qualitat -tant literària com de nivell d’ortografia- dels treballs presentats i que en cap categoria ho hem tingut fàcil per a decantar-nos per uns o altres guanyadors.

Enhorabona a totes i a tots.

Els resultats de les diferents categories han estat els següents:

PRIMER I SEGON D’ESO

• SEGON PREMI al treball presentat sota el pseudònim Missioly, que correspon a la nostra alumna BIANCA RALEA, de primer d’ESO C
  • PRIMER PREMI al treball presentat sota el pseudònim Aurora Polar, que correspon a la nostra alumna LAIA AGUT, de primer d’ESO C

TERCER I QUART D’ESO

• SEGON PREMI al treball presentat sota el pseudònim CEL, que correspon a la nostra alumna ANNA JIMÉNEZ, de quart d’ESO A
  • PRIMER PREMI al treball presentat sota el pseudònim Constel·lació, que correspon al nostre alumne BRUNO OBIOL, de quart d’ESO A

PRIMER I SEGON DE BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL

• SEGON PREMI al treball presentat sota el pseudònim de Lletra de mida 12, que correspon al nostre alumne BERNABÉ GALLEGO, de segon de batxillerat.
  • PRIMER PREMI al treball presentat sota el pseudònim Roig, que correspon a la nostra alumna MARTA MEJÍAS, de segon de batxillerat.

Ara que ja sabem qui són els guanyadors, només ens queda felicitar-los (a ells i a tots, clar!) pels seus magnífics relats i encoratjar tothom perquè el curs que ve la participació torne a ser tan bona com la d’enguany.