Plastic Ocean

En este projecte participa el nostre institut junt amb altres centres de Grècia, Dinamàrca, i Tahití. L’objectiu principal és investigar com l’ús del plàstic està fent malbé la biodiversitat dels oceans.

• Projectes Erasmus: Tahití
    Alumnes de L’IES Jaume II ‘El Just’ viatgen a Tahití des del dia 19 fins el 27 de Juny dins del projecte Erasmus+ Plastic Ocean. Aquest projecte està totalment finançat per la Unió Europea i els alumnes s’allotgen en les cases del alumnes de la polinèsia francesa. Durant la estancia realitzaran diverses activitats organitzades pel … Read more
  • Programa Erasmus+: Mobilitat a Copenhague
    Aquest mes de Març el nostre centre va fer una mobilitat amb estudiants a un institut de Copenhague per treballar l’impacte de l’ús dels plàstics als nostres oceans.