Sol·licitar el títol o certificat notes
El procediment a realitzar serà el següent:
- Descarregar i emplenar les instàncies corresponents.
- Per a la sol·licitud del títol:
- Per a la sol·licitud de certificat de notes (cal indicar si es vol la nota mitjana i els anys en què es van fer els estudis):
- CAL FER UNA INSTÀNCIA (descarregueu-la fent clic aci)
- Signar digitalment o imprimir i signar el document.
- Enviar al correu 46008340.secretaria@edu.gva.es la següent i documentació:
- Instància emplenada i signada.
- NIF/NIE escanejat o fotografiat.
- Justificant del pagament de la taxa del títol o certificat escanejada. Podeu fer-ho des del següent enllaç:
Una vegada rebem el correu amb la sol·licitud del títol, vos informarem si la documentació està correctament presentada; en el cas d’haver d’esmenar alguna cosa, vos informarem a través del correu electrònic.
Confirmada la correcta recepció de la documentació, vos avisarem quan estiga el certificat per passar per la Secretaria del Centre en horari d’atenció al públic (ho podrà recollir alguna altra persona amb una autorització signada).
NOTA: Per a la impressió de taxes has d’emplenar el PDF i prémer la tecla ACCEPTAR. Es generaran 3 documents amb codi de barres que presentaràs en el banc per al seu abonament.