El passat dimecres 19 de novembre al nostre saló d’actes vam celebrar un acte molt especial per tal de commemorar el 25N, el Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència Masclista, amb l’actuació de l’alumnat d’arts escèniques de 4t, magistralment dirigit com sempre per la nostra Melanie Puig, així com alumnat de 2n d’ESO.
Mitjançant una fusió d’expressió artística, conscienciació i participació de tota la comunitat educativa, el nostre saló d’actes tornà a desprendre art, cultura i talent amb el clar objectiu de sensibilitzar l’alumnat sobre les violències masclistes i promoure relacions sanes i respectuoses així com donar veu al nostre alumnat com a agents de canvi mitjançant el llenguatge escènic i musical.
L’acte va començat amb unes paraules de la nostra directora, Anna Bellver, seguit d’una secció musical a càrrec de l’alumnat de 2on d’ESO, amb les interpretacions de Vida de rico (Camilo), Andar conmigo (Julieta Venegas), Déjala que baile (Alejandro Sanz), i La puerta violeta (Rozalén). L’acte va continuar amb un apartat teatral per par de l’alumnat d’arts escèniques de 4t d’ESO, primer amb escenes breus (La classe de primària, Germanet, Ajuda i No et vol), i després amb la performance Sabates Buides, per finalitzar amb la lectura del manifest final per part de l’alumnat de 4t.
Agraïm moltíssim la tasca tant de direcció de la nostra companya Melanie Puig, com de Vicen Hijarro, professora de música de l’alumnat de 2n d’ESO, que han estat treballant de valent amb el seu alumnat per tal que l’acte fos tot un èxit.

