Teatre a la casa de la cultura. L’increïble assassinat d’Ausiàs March

Divendres passat l’alumnat de 1r de batxillerat i de 3r i 4t d’ESO van acudir a la Casa de la Cultura de la nostra localitat, per tal de veure l’obra “L’increïble assassinat d’Ausiàs March” de la companyia @teatrecrit .

Aquesta obra, que ja havien treballat a les classes de valencià, va enganxar per complet l’alumnat assistent, ja que és una obra que reprén la figura del nostre gran poeta del s.XV i planteja una hipòtetica lluita del mateix per aconseguir que la seua producció poètica perdure per sempre. Tot això barrejat amb una bona dosi d’humor, música i una escenografia molt ben aconseguida.

En acabar la representació, els actors i actrius van compartir amb tots els allí presents un xicotet col·loqui que ens ha apropat un poc més a l’apassionant món del teatre.

Volem donar les gràcies a la nostra regidora d’Educació, @encarmifsud per haver-nos facilitat una experiència tan enriquidora, i també felicitar el nostre alumnat pel seu excel·lent comportament!