Dia Internacional de les Pesones amb Discapacitat

El pròxim diumenge 3 de desembre és el DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT.

És per això que el pròxim divendres 1 de desembre el nostre alumnat de 3r d’ESO gaudirà d’uns tallers/activitats de sensibilització a càrrec de la Fundació SASM que gestiona la Residència i Centre de Dia municipal per a persones amb discapacitat i en situació de Dependència de Sueca.

La Fundació SASM es va constituir com a tal a l’abril de 2001, amb caràcter d’assistència social, i amb l’objectiu d’abordar l’atenció sociosanitària, recuperació i residència de les persones amb malaltia mental crònica i ara també atén a persones amb diversitat funcional.

Amb aquestes activitats de sensibilització i a través de diferents dinàmiques es treballen alguns aspectes de la discapacitat per a donar-la a conéixer a l’alumnat i trencar un poc els mites i barreres que hi ha sobre aquest tema.