La salut integral: Un nou Projecte al nostre centre

El nostre centre escolar desenvoluparà un Projecte d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE): La salut integral durant este curs escolar.

L’objectiu és adquirir  hàbits saludables per reduir els riscos de patir malalties cardiovasculars i millorar la qualitat de vida. Aquest projecte va destinat per a tota la comunitat educativa (famílies, professorat i alumnat), per a que puguen conèixer i aprendre a tindre major consciència de la importància de portar hàbits de vida saludable, prevenir hàbits nocius i millorar la seva salut cardiovascular.

Realitzarem entre d’altres xarrades a l’alumnat i famílies amb professionals del sector de la salut, com també entre d’altres, activitats motrius saludables i desenvolupament d’una educació nutricional i alimenticia.

Entre les actuacions que realitzarem al llarg del curs controlarem, estudiarem i veurem la evolució del alumnat en la etapa de la ESO amb diferents medicions (pes, altura, I.M.C., etc…), realitzant una atenció individualitzada si ho necessitarà l’alumnat envers a una millorar de la seva salut cardiovascular.

Xarrades:

8:55-9:50 2 ESO

9:50-10:45 3 ESO

Pati i esmorçar: 30 minuts

11:15-12:10 1 ESO

12:10-13:05 4 ESO

• Dijous 4 de novembre: Ruth Aragon (Coaching, PNL i prof. de FOL).
    • La Salut Integral, no sols física. També cognitiva i emocional.
  • Dimarts 9 de Novembre: Marc Gimeno (Prof. EF i doctorat en Fisiologia).
    • Els hàbits saludables.
  • Dimarts 21 de Desembre: Braulio Bernal (Prof. EF i ex futbolista professional).
    • Promoure una vida activa.
  • Dimarts 8 de Febrer: Abel Perez (Nutrición Inteligente): Matí i vesprada mares/pares/docents: 18:30-20:30
    • MATI: La Educació Alimenticia. Enfermetats relacionades amb l’alimentació.
    • VESPRADA: La Educació Alimenticia. Educar a les famílies envers a una vida saludable.
  • Dimarts 8 de Març: Sara Rodenas: (Prof. EF i entrenadora personal).
    • Una Educació Física per a la vida. Evitem les addiccions i el consum de substàncies estranyes.
  • Dijous 24 de Maig: Lluis Latorre (Prof. EF. Cap de Dep. i entrenador Alzira f.s.).
    • La Salut Integral en l’adolescència.