Titaguas

El senderisme és una activitat esportiva de les més gratificants. És activitat física i salut. Et permet respirar aire fresc i sa i et connecta amb la naturalesa d’una manera que t’embolica, alhora que et desconnecta de la rutina en una jornada de convivència molt constructiva, però, si a més adornes eixes sendes reforestant arbustos i pineda, l’activitat és més que completa.

Això és el que vam fer al febrer amb l’alumnat de 1° d’ESO. Amb més o menys ritme, tots i totes es van vindre a dalt i van reforestar un munt, van cantar, van caminar, van fer fotos, van riure…bo…van gaudir de gom a gom. Si ens descurem, ens deixen arrere i es fan la serra sencera… jajaja.

Les muntanyes de Titaguas “fan olor” a iES Isabel de Villena. Any rere any, l’alumnat va deixant la seua petjada. A l’any que ve tornem, sens dubte.