P.A.C.

PAC, programa d'aula compartida, és una innovadora proposta que té l'objectiu d'atendre l'alumnat amb dificultats d'adaptació a l'entorn educatiu, tendència a l'absentisme escolar i falta de motivació i d'expectatives acadèmiques o personals.

Aula Compartida ofereix als joves la possibilitat de reforçar el seu aprenentatge i adquirir noves habilitats socials en un entorn diferent de l'habitual, amb una programació personalitzada i en un espai alternatiu.

Absentismo escolar en el ámbito territorial de la Comunidad de Madrid | Comunidad de MadridEls objectius en el plantejament del programa d'aula compartida són:

•  Reduir l'absentisme escolar amb una oferta educativa diversa adaptada a aquest alumnat.
  •  Previndre l'abandó escolar prematur i fomentar la integració socioeducativa de l'alumnat.
  •  Reforçar les competències clau i les aptituds per a previndre comportaments disruptius.
  •  Oferir un espai alternatiu que millore l'experiència educativa de l'alumnat.
  •  Crear un entorn de cooperació entre l'administració educativa, els centres i l'entitat local.
  •  Optimitzar el desenvolupament personal, intel·lectual, social i emocional de l'alumnat.

Horaris P.A.C