Falles 2024

Els dies 14 i 15 de març es van realitzar en el centre activitats sobre la sostenibilitat i el medi ambient.
D’una banda, es va exposar al pati de l’institut la falla elaborada per alumnat del nostre centre i dirigida pel departament de plàstica, amb la col·laboració de diverses professores. Durant l’activitat, es va explicar el contingut de la falla, també relacionada amb la protecció del medi ambient i la sostenibilitat i després es va procedir a la “cremà”.

D’altra banda, alumnat del grup de teatre de l’IES dirigit per Xelo Hernández va representar una obra de teatre : “Solidaritat interplanetària”, en la qual destacava la posada en escena, el colorit de l’escenografia i el tractament de diversos temes transversals: ajuda, col·laboració, respecte pel medi ambient, treball en equip…

“La il·lusió de tindre il·lusió és una de les grandeses que ens trasllada el teatre. I això, precisament, és el que hem aconseguit amb la representació teatral de “Solidaritat interplanetària”. Una obra de teatre amb màgia. A través de la tècnica del teatre negre, dos fantàstiques científiques i investigadores, al costat de C3PO, van a la recerca dels planetes per a demanar ajuda i poder salvar al planeta Terra, que està molt deteriorat pels abusos dels terrícoles. Afortunadament la solidaritat de tots els planetes resulta de gran ajuda.
Felicitats a l’alumnat i el seu art que ha consolidat un grup de teatre màgic. “Salut terrícoles, salut!”. Us esperem en la pròxima”