25 Aniversari IES Ifach

El próxim curs escolar 2024-2025 és un curs molt especial per a l’IES IFACH perquè el centre escolar compleix 25 anys (1999-2024) i 30 anys de la creació de l’Institut de Batxillerat a Calp.
Per a celebrar aquesta efeméride tan especial per a tota la comunitat educativa calpina s’ha planificat una programació en la qual estarà implicat, tant l’alumnat actual, com tots els exalumnes i antics docents que han format part del centre all llarg d’aquests 25 anys.
Entre els diferents actes commemoratius que es celebraran al centre trobem: la realització de taules redones, exposicions fotogràfiques del pas de l’alumnat al centre, representacions teatrals, concerts, revista digital, etc.
Per tal motiu l’equip directiu de l’IES IFACH, l’AFA i la Comissió 25 aniversari vol convidar tant a pares, mares, alumnes, exalumnes i a totes les persones que en algún moment formen i han format part del centre educatiu, i per extensió a tota la societat calpina, a gaudir i celebrar conjuntament aquesta celebració tan especial per a l’IES IFACH.
Totes aquelles persones que vulguen participar en l’exposició fotogràfica amb temàtica del 25 aniversari (imatges realitzades a l’IES IFACH) poden enviar-les al següent correu electrònic:
03013716info@edu.gva.es (assumpte: fotos 25 aniversari)
Tanmateix, per a qualsevol consulta relacionada amb aquest acte commemoratiu també podeu adreçar-se al mateix correu electrònic.

Moltes gràcies de bestreta per tota la vostra col·laboració Feliç 25 / 30 aniversari de l’IES IFACH / Institut de Batxillerat de Calp.

Equip directiu IES IFACH