Aula d’excelència IES Ifach

Hem arribat a l’última avaluació i continuem premiant l’alumnat que ha obtingut uns resultats acadèmics òptims, gràcies a la seua dedicació per l’estudi, a l’actitud positiva per mantenir la convivència al centre i al foment de la inclusió. A més, us passem la llista actualitzada d’ESTABLIMENTS que des de l’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS de CALP ens han enviat, perquè pugueu fer ús dels descomptes i regals que us ofereixen i que mereixen.

Us recordem que l’alumnat tindrà una TARGETA IDENTIFICATIVA I PERSONAL, amb la qual podran utilitzar els descomptes i que els establiments tindran un distintiu que els identifique com a COMERÇ ASSOCIAT DE L’AULA D’EXCEL·LÈNCIA.

Finalment, comunicar-vos que hauran de recollir les TARGETES entre el dilluns 20 i el dimarts 21 de juny de 9.00h a 13.00h i que l’oferta de les empreses és fins a OCTUBRE.

Salutacions i enhorabona!

Llistat de comerços associats