Carnestoltes 2022 – Agenda

L’IES IFACH s’afegix a la celebració de la festivitat de Carnestoltes 2022 amb la realització de divertides proves per a tot l’alumnat, al llarg de la setmana del 21 al 25 de febrer de 2022.

• El divendres 25 de febrer tindrà lloc el concurs de disfresses, amb la novetat aquest any d’estar realitzats amb materials reciclats.
  • També es desenvoluparà el mateix dia una performance/ batucada per part de l’alumnat d’arts escèniques/música de 4tESO durant el primer pati (10:45h-11:05h).
cartell-i-proves-carnestoltes-2022