IES Ifach de Calp durant el període d’activitat no lectiva (COVID-19). Informació d’interés.

La situació actual

La Resolució de 12 de març de 2020, de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, ha determinat, com a conseqüència de la situació i evolució del Coronavirus (COVID-19), la suspensió temporal de l’activitat educativa presencial en tots els centres, etapes, cicles, graus, cursos i nivells d’ensenyament de la Comunitat Valenciana.

Davant aquesta situació, s’han establit una sèrie de pautes per a garantir que docents i alumnes puguen continuar amb el curs acadèmic de forma no presencial.

Els pares, tutors, o els propis alumnes, podran tindre comunicació amb el centre i els seus respectius professors a través dels següents mitjans:

1. La plataforma ÍTACA Famílies
  2. El correu corporatiu (@gva.es) del docent en qüestió
  3. La plataforma d’aprenentatge telemàtic AULES (https://aules.edu.gva.es/)

(21/03/2020) Sobre AULES

Les sol·licituds d’accés massives que AULES va rebre durant la setmana passada va causar la saturació del sistema. Conselleria porta dies treballant tot el possible per a adaptar la plataforma a aquesta nova situació. S’espera que els alumnes puguen tindre accés a la plataforma ràpid. El Centre i els tutors aniran informant de novetats sobre aquest tema.

(04/03/2020) NOU! Carta a tota la Comunitat Educativa

[04/03/2020] Carta a tota la Comunitat Educativa

carta-comunidad-educativa

• Temes a tractar a la carta:
  • Admissió de l’alumnat
  • Llei de plurilingüisme
  • Educació Infantil (0-3 anys)
  • Ajudes al transport escolar individual
  • El Pla d’actuació per la milloria (PAM)

(25/03/2020) IMPORTANT! Ja tenim calendari d’obertura d’Aules als alumnes

• Divendres 27 de Març – S’obri Aules a alumnes de l’ESO (es recomana entrar en horari de matins)
  • Dilluns 30 de Març – S’obri Webex per a tot l’alumnat
  • Dimarts 31 de Març – S’obri Aules a alumnes de Batxillerat
  • Dijous 2 d’Abril – S’obri Aules a alumnes d’FP (es recomana entrar en horari de vesprada)
  • Divendres 3 d’Abril – S’obri Aules a alumnes d’Escoles Oficials d’Idiomes

Comunicats oficials de Conselleria

[22/03/2020] Carta als Centres Educatius

carta-centres-educatius

[25/03/2020] Calendari pla MULAN

calendari-pla-mulan

[27/03/2020] Carta als Centres Educatius

carta-centres-educatius-27

Recomanacions del departament d’orientació de l’ies ifach per als dies de confinament domiciliari davant del COVID-19

El Departament d’Orientació de l’IES *Ifach de Calp ha elaborat aquesta pràctica guia amb recomanacions per a dur a terme durant el confinament.

guia-covid-19