Visita al Suitopia

El divendres passat els alumnes de la matèria Iniciativa a l’activitat emprenedora i empresarial de 4 d’ESO van realitzar una visita a l’Hotel Suitopia. Allí ens van rebre el Director General de Grup Sol i Mar , Juan Oltra, juntament amb el Director de l’hotel Suitopia i el Director de manteniment i domòtica.

En primer lloc, Juan Oltra va realitzar una xerrada als alumnes d’Iniciativa empresarial on els va contar la seua experiència empresarial. Després, el director de Suitopia, Miguel, i el director de domòtica els van realitzar una visita guiada per l’hotel on els alumnes van poder observar les estratègies d’enfocament que s’havien portat endavant en aquesta empresa. A més, van poder descobrir la domòtica que hi han en les diverses zones del l’hotel. Per finalitzar, van pujar a la planta 29 de l’edifici on vam podem observar les vistes de Calp.