ACTIVITATS TUTORIA ENTRE IGUALS (PRIMER TRIMESTRE)

L'alumnat del programa TEI (Tutoria Entre Iguals) ha participat a diverses activitats durant el primer trimestre del curs 2017-2018. Al mes de setembre l'alumnat de 1er i 3er d'ESO va rebre unes sessions informatives on se'ls va informar sobre les característiques principals del programa TEI. D'aquestes sessions va sortir més d'un centenar de voluntaris i voluntàries de 3er d'ESO que varen ser emparellats amb tot l'alumnat de 1er d'ESO per poder oferir-los ajuda i suport en qualsevol tipus de dubte o problema així com per orientar-los en el dia a dia de l'institut.

Al mes d'octubre va tindre lloc la cerimònia d'inauguració del TEI a la casa de la cultura de Calp. A octubre i novembre l'alumnat voluntari de 3er i tot l'alumnat de 1er ha participat en una serie d'activitats conjuntes en les que s'ha intentat establir un vincle entre totes les parelles del TEI així com ajudar-los a que es conegueren una miqueta més. Tots els grups de 1er i 3er també han treballat diverses activitats relacionades amb el TEI a les seves hores de tutoria. Al segon trimestre continuaran les activitats.