Sol·licitud exempció de Música, EF o assignatures optatives per estudis de Música, Dansa o Esportista d’alt nivell

Fins el dijous 31 d’octubre de 2024 es podran presentar a la Secretaria de l’Institut les sol·licituds de convalidació o exempció de l’assignatura de Música, Educació Física o qualsevol de les assignatures optatives dels diferents cursos.

A continuació tenen l’accés a la descàrregues de les sol·licituds en pdf classificades per estudis (Música, Dansa, Esportista) corresponents tant per alumnat ESO com per alumnat Batxillerat.

Per estudis de MÚSICA:

Per estudis de DANSA:

Per ESPORTISTA d’alt nivell:

Junt a la so·licitud de convalidació o exempció caldrà aportar la segïent documentació

• Alumnat que cursa estudis de Música o Dansa:
    • Certificat de matrícula Conservatori curs 2024/2025
    • Certificat de qualificacions estudis professional música o dansa
  • Alumnat esportista d’Alt Nivell:
    • Resolució docv on conste el nom i cognoms de l’alumne en qüestió com a esportista d’alt nivell.

RECORDE que el termini de presentació de sol·licituds finalitza el dijous 31 d’octubre de 2024.