“I Jornada de Pilota Valenciana”

L’IES Hort De Feliu ha celebrat la seua “I Jornada de Pilota Valenciana!”. El departament d’EF d’aquest institut està dins del programa de “Pilota a l’escola” que organitza la Federació de Pilota Valenciana. Hem tingut el plaer de comptar amb la presència d’un tècnic de la federació i exjugador professional com és Ismael Vidal Soneire, més conegut com a Fageca. La seua presència i acompanyament en l’activitat ha fet que l’alumnat conega l’entorn i el desenvolupament d’aquest esport des d’aspectes tècnics fins a conèixer i viure els valors que envolten a la Pilota Valenciana. També ens ha acompanyat un exalumne del centre, pilotari actualment I net del famós pilotari Juliet d’Alginet.Per fer l’activitat l’alumnat ha estat organitzat per nivells i grups mixtes. A més a més, alguns seleccionats han pogut gaudir d’un contacte més directe amb el nostre voltant, ja que hem realitzat l’activitat als carrers d’Alginet.