PREMATRÍCULES 2024-25

Prematrícules per al curs 2024-25

LA PREMATRÍCULA LA REALITZARÀ TOT L’ALUMNAT DE L’IES ENRIC VALOR QUE ESTÀ ESTUDIANT ENGUANY I VOL SEGUIR EL CURS SEGÜENT, ENCARA QUE NO SÀPIA SI PASSARÀ O NO DE CURS.

LA PREMATRÍCULA PODRAN REALITZAR-LA TAMBÉ TOT L’ALUMNAT DE QUALSEVOL COL·LEGI O INSTITUT, ENCARA QUE NO SÀPIEN SI ESTAN ADMESOS. EN CAS QUE EN LA DATA DE PUBLICACIÓ NO HO ESTIGUEN, LES DADES SERAN ESBORRADES.

FER LA PREMATRÍCULA NO GARANTEIX L’ADMISSIÓ NI SUBSTITUEIX LA MATRÍCULA (Finals de juny i juliol), PERÒ ÉS VINCULANT A l’ELECCIÓ DE MODALITAT I MATÈRIES.

TOTS ELS NIVELLS

El correu que se sol·licita de l’alumne/a serà l’oficial de la Conselleria (denominat Identitat Digital, que acaba en: @alu.edu.gva.es).

Aquesta informació es troba en WebFamilia.

Només l’alumnat que procedisca d’un altre centre on no posseïsquen Identitat Digital (no era un Centre Digital Corporatiu (CDC)), emplenaran aqueix camp amb el que se sol·licita en el propi formulari.

Reviseu abans d’enviar el formulari que les dades no contenen errors, ja que no es permetrà realitzar modificacions ni emplenar un altre formulari.

ELS FORMULARIS DE PREMATRÍCULA PER A L’ESO I BATXILLERAT S’OBRIRAN: Próximament

TRIA LA PREMATRÍCULA CORRESPONENT (NIVELL DEL CURS SEGÜENT 2024-25):

Recorda que pots consultar l’optativitat que ofereix  l’IES l’any vinent: Accés a la secció OPTATIVITAT

NIVELL CURS 2024-25ENLLAÇOS Al FORMULARI
1 ESO