Butlletí Informatiu 28/02/2025

EQUIP DIRECTIU

  • Convocatòria de vaga d’estudiants 4 i 7 de març

CONSELLERIA EDUCACIÓ

  • Próxima licitación servicio de cafetería del Caminàs

EQUIP DIRECTIU 

Convocatòria de vaga d’estudiants 4 i 7 de març

Benvolgudes famílies,

Els pròxims 4 i 7 de març, el Sindicat d’estudiants ha convocat dues vagues d’estudiants.

Una part de l’alumnat ha comunicat a la direcció del centre la decisió d’exercir el seu dret de reunió, que implica la no assistència a classe durant eixe dia.

Respecte a la no assistència de l’alumnat recordem que:

– Només poden fer vaga els alumnes de cicles formatius (inclosa FP Bàsica), 3r d’ESO o els cursos superiors. En cap cas la normativa reconeix aquest dret als alumnes de primer i segon d’ESO.

– Els pares/mares/tutors són els únics responsables dels menors que hagen decidit no acudir al centre, i secundar la convocatòria de vaga, i com a conseqüència, de qualsevol actuació realitzada per l’alumnat contrària a dret.

– De conformitat amb l´article 8 de la Llei Orgànica 8/1985, de 3 de juliol, reguladora del Dret a l’Educació, segons redacció donada per la disposició final primera de la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació, les decisions col·lectives adoptades pels alumnes a partir del tercer curs de l’educació secundària obligatòria, respecte a la inassistència a classe, no tindran la consideració de faltes de conducta ni seran objecte de sanció quan aquestes hagen sigut resultat de l’exercici del dret de reunió i siguen comunicades prèviament a la direcció del centre.

– Les decisions col·lectives d’inassistència a classe adoptades pels alumnes NO hauran de disposar de la corresponent autorització dels seus pares, mares, tutors o tutores segons sentència de la Sala del Contenciós-Administratiu del Tribunal Suprem amb data de 18 de desembre de 2014 (recurs número 8/2013), per la que s’establix que no es conforme a Dret sotmetre a autorització prèvia de les famílies la validesa d’una decisió col·lectiva d’estudiants a partir de tercer de l’ESO, respecte a la inassistència a classe. Les decisions col·lectives d’inassistència a classe, a les quals es referix l’apartat anterior, hauran d’estar avalades per més de 20 alumnes, de conformitat amb l’article 1.2 de la Llei Orgànica 9/1983, de 15 de juliol, reguladora del Dret de Reunió, tal com s’ha avalat en aquesta convocatòria de vaga estudiantil.

– La decisió de no assistir a classe implica l’exoneració de qualsevol responsabilitat del centre derivada de la seua actuació, tant amb la resta de l’alumnat, com respecte a terceres persones.

– El centre garantix als alumnes que no fan vaga el dret d’assistir a classe i de romandre degudament atesos realitzant activitats lectives.

Salutacions cordials.

La Direcció


CONSELLERIA EDUCACIÓ

Próxima licitación servicio de cafetería del Caminàs

A/a de la Dirección del Centro:

Le comunicamos que hemos procedido a publicar en la plataforma de contratación del sector público y remitido el anuncio obligatorio para su publicación en el Diario Oficial de la Unión Europea el anuncio previo del proceso de licitación de bares-cafeterías de diferentes institutos de la provincia de Castellón entre los cuales se encuentra el suyo. A principios de la semana próxima publicaremos el anuncio del proceso de licitación para poder descargar los pliegos y que se puedan presentar las solicitudes. Con el fin de que si lo desea, pueda informar a las personas que hayan podido dirigirse a su centro por estar interesadas, les indicamos donde deberán acceder para encontrar toda la información y poder presentar sus ofertas:

Todo el procedimiento se realizará a través de la plataforma indicada, cuya URL es la siguiente:

https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma

Para encontrar la publicación podrá buscarla accediendo al apartado de Publicaciones/Licitaciones/Formulario de Búsqueda/Expediente: CMAYOR/2024/19Y12/0205

No obstante adjuntamos link directo:

https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink%3AperfilContratante&idBp=Ji1rv8VLqRMQK2TEfXGy%2BA%3D%3D

Es importante que los licitadores sepan que, desde esta sección, no les podemos informar de cómo deben realizar el trámite en la plataforma, ya que nosotros la utilizamos desde un punto de vista diferente al de presentación de solicitudes y no vemos como se les refleja a ellos, ni de qué forma tienen que realizarlo (en caso de no saber cómo realizarla o les falten medios, se recomienda acudir a un gestor). La plataforma tiene unos teléfonos de asistencia para atender las incidencias, así como los problemas informáticos que les puedan surgir. Sí que les podemos dar cualquier información y aclarar dudas que les puedan surgir de las bases, criterios de adjudicación, requisitos, documentos que figuran en la plataforma, requerimientos de documentación, etc….

Saludos


Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies