INICI DE CURS ALUMNAT 22-23

En el següent enllaç els indiquem l’horari d’entrada de l’alumnat el dia 12 de setembre, data d’inici de curs.

Aqueix dia, s’entregaran els llibres als participants de la Xarxa Llibres de l’ESO. La Xarxa Llibres proporciona TOTS els llibres, a excepció dels quaderns d’activitats d’assignatures com a anglés, francés o música.

Els llibres de 1r i 3r ESO, seran llibres nous, per això ÉS OBLIGATORI PORTAR FOLRES AQUEIX MATEIX DIA , PER A FOLRAR-LOS A l’AULA.

Aquesta mesura s’introdueix després d’apreciar que, llibres comprats el passat curs, han sigut retornats danyats per no haver sigut folrats a l’inici de curs.

L’alumnat de 1r de l’ESO, haurà de portar: 12 folres per a llibres que mesuren 29 cm.
L’alumnat de 3r de l’ESO, haurà de portar: 15 folres per a llibres que mesuren 29 cm.

ÉS CONDICIÓ IMPRESICINDIBLE PORTAR AQUESTS FOLRES PER A REBRE ELS LLIBRES DE LA XARXA AQUEIX PRIMER DIA.

ENTRADA-ALUMNOS-HORARIO-2022-23