Olimpíada Geologia

El dia 28 de gener va tindre lloc la XIII Olimpíada de Geologia, fase provincial de València, al Campus de Burjassot. Set alumnes de 1o Batxillerat i una alumna de 2o Batxillerat es van presentar a aquest examen, que consisteix en un prova teòrica tipus test i una prova pràctica d'identificació de minerals, roques i fòssils, i la interpretació d'un paisatge. A més, com a complement a l'activitat, van poder visitar el Museu de la Universitat de València d'Història Natural i l'Observatori Astronòmic, que es troben al Campus de Burjassot.

L'esforç, entusiamo i dedicació d'aquests alumnes a la preparació d'aquesta olimpíada ha sigut digne d'admiració; són per això excel·lents, i un exemple a seguir. Quatre d'ells s'han classificat dins dels huit primers que reben algun tipus de premi: Daniela Ramiro i Natalia Sandoval són campiona i subcampiona; Nuria Torrubia, quarta posició i Nabil Emadi, sisena. Els altres quatre participants, Adrián Calatayud, Vera García, Elena Ferrer i Rubén Fuster, també ho han fet fenomenal i han quedat en bona posició. A tots: ENHORABONA!

Expressem el nostre més sincer agraïment a totes les persones que han contribuït a l'organització d'aquest esdeveniment, tan motivador per a alumnes i professors.