Trobada amb l’escriptora Arantxa Bea

L'escriptora i crítica literària Arantxa Bea ens va visitar el dia 10 de febrer per a parlar als alumnes de 3r i 4t del seu llibre La xica que volia ser. Entendre la discriminació de les dones. Aquesta trobada es va convertir en un espai de debat i reflexió sobre el passat, present i futur de les desigualtats entre homes i dones. Al final de l'acte els alumnes van fer una breu performance amb frases com: "no vull que tingues por quan estàs amb algú”, "No vull que sigues un objecte per als homes” o "Calladeta no estic més bonica”.

Aquesta trobada és una activitat de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua gestionada per la Fundació FULL desenvolupada dins del Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura 2017-2021.