II Olimpíada Matemàtica IES Benlliure

Durant la darrera setmana de febrer s’ha desenvolupat la II Olimpíada de Matemàtiques de l’IES Benlliure. Més de 40 alumnes de l’ESO s’han preparat durant un mes per afrontar amb èxit la prova.

L’objectiu principal de l’activitat és desenvolupar les capacitats d’intuïció, raonament, imaginació i deducció a través de la resolució de problemes.

La prova ha consistit a resoldre sis problemes en què es barrejaven els coneixements matemàtics, la capacitat espacial, el raonament lògic i l’enginy.

El premi per als sis millors ha estat l’oportunitat de participar a la XXXII Olimpíada Matemàtica, que tindrà lloc el dos d’abril a IES Vicent Andrés Estellés de Burjassot, organitzada per la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “Al-Khwarizmi”.

Finalment, els alumnes classificats han estat:

• Primer Cicle: Germán Segura, Marc García, Albor Illescas, Jesús Chiloeches, Violeta Zucarello y Tania Beltrán.
  • Segon Cicle: Guillem Almenar, Carla Cuchillo, Aarón Alarcón, Airam Carrión, Marc Moratal i Leo Zuccarello.