Campanya de recollida d’aliments i mercat ambulant de comerç just

Com tots els cursos per aquestes dates, s’organitzen en l’institut dues activitats que pretenen sensibilitzar i fomentar en l’alumnat actituds solidàries i de compromís social. Una d’aquestes activitats és la Campanya de Recollida d’Aliments, destinada enguany a CÀRITAS, i que estarà activa fins al dimecres 22 al matí, per la qual cosa encara es pot col·laborar portant aliments imperibles, bolquers, articles d’higiene…
Animem a tots a col·laborar amb aquesta iniciativa.
D’altra banda, enguany hem tornat a organitzar el Mercat ambulant de Comerç Just amb l’ONG INTERMÓN, que s’ha realitzat en el centre del 14 al 16 de desembre. Alumnes de 1r de batxillerat han sigut els responsables de passar per les classes per a donar a conéixer a la resta d’alumnat la iniciativa i, s’han encarregat també, de la venda i organització del Mercat ambulant. El recaptat s’ha entregat a l’O.N.G per als seus projectes de desenvolupament.

Moltes gràcies a tots els que, d’una forma o una altra, heu participat.

Que passeu un Bon Nadal.