PROBLEMES A L’ESPRINT -1r i 2n d’ESO

El 15 de febrer, un equip de 31 alumnes de primer i segon d’ESO del Josep Iborra va realitzar la prova de matemàtiques Problemes a l’esprint. Aquesta és la tercera participació en aquest curs del nostre Centre després de la de l’alumnat de tercer i quart d’ESO, i la de l’alumnat de batxillerat.

La participació en aquesta edició ha estat de 195 equips de 147 centres diferents amb un total de 4293 alumnes participants.

El nostre equip ha estat esmentat en el grup dels equips que van resoldre tots els problemes correctament en menys d’una hora. Des del departament de Matemàtiques els felicitem, i volem fer nostres certs comentaris que han fet alguns centres participants als organitzadors de la prova:

Una estona dinàmica, divertida, diferent de les sessions ordinàries… i sobretot amb tensió!”

Nuestros alumnos experimentaron adrenalina matemática y disfrutaron descubriendo métodos para resolver los problemas.”

I van gaudir tant que, quan va acabar la prova, es van voler quedar a fer els tres “problemes de propina”, ja fora de concurs, i van fer els tres amb encert! El professorat del departament de Matemàtiques que vam estar amb ells vam gaudir igual o més que ells.

ENHORABONA A TOTS!!!

Teniu tota la informació de totes les edicions, les classificacions i els enunciats dels problemes i les solucions en https://www.cangur.org/esprint/