TÍTOLS

Per a sol·licitar-lo:

La persona interessada ha d’enviar per email (03011768.secret@gva.es) el comprovant del pagament de les taxes corresponents al títol que sol·licita, especificant en l’assumpte: Títol+Curs+Nom de l’alumne. En cas de no poder fer-ho així, crideu per telèfon al centre i agafeu cita prèvia.

Per a fer el pagament:

• Accediu a l’enllaç de pagament de taxes
  • A l’apartat Òrgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT
  • A l’apartat Taxa, escolliu el títol que voleu sol·licitar:
    • Si heu acabat un CFGM heu d’escollir: Títol de Tècnic
    • Si heu acabat un CFGS heu d’escollir: Títol de Tècnic Superior
    • Si heu acabat l’etapa de Batxillerat heu d’escollir: Títol de Batxillerat
  • Trieu l’opció de matrícula que us corresponga: OrdinàriaFamília Nombrosa General Família Nombrosa Especial.
  • Marqueu, si us correspon, la casella Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%
  • Polseu Continua i se us generarà la liquidació.
  • Empleneu els camps que s’hi demanen (Declarant o subjecte passiu) i polseu Acceptar.
  • Anoteu les dades que us ofereix l’aplicació i polseu novament Acceptar.
  • S’obrirà un document PDF amb les tres còpies de les taxes. Cal imprimir-les i pagar-les en una entitat bancària.

Per a recollir-lo:

Rebreu una carta de Secretaria informant-vos que teniu el títol disponible al centre perquè pugueu passar a recollir-lo. Cal portar:

• DNI original
  • En cas que la persona que recull el títol no siga la persona titulada, ha de portar degudament emplenada l’autorització que rebreu amb l’avís d’arribada del títol.

A més a més, l’alumnat que finalitze un Cicle Formatiu, pot sol·licitar un CERTIFICAT DE NOTA FINAL DE CICLE (Si heu acabat el CFGM TAPSD i aneu a matricular-vos al nostre centre per fer el CFGS TIS no us fa falta):

La persona interessada ha d’enviar per email (03011768.secret@gva.es) el comprovant del pagament de les taxes corresponents al certificat, en el mateix email que sol·licita el títol.

Per pagar les taxes administratives:

• Accediu a l’enllaç pagament de taxes
  • A l’apartat Órgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT
  • A l’apartat Taxa escolliu l’opció Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats
  • Polseu Continua i se us generarà la liquidació.
  • Anoteu les dades que us ofereix l’aplicació i polseu novament Acceptar.