Igualtat

La comissió d’Igualtat del Projecte “Conviure és viure” vetlla per la promoció de la igualtat i la coeducació en tot l’alumnat de l’institut a partir d’iniciatives tant pròpies com les promogudes des de la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Benissa.

Es destaquen tres dates importants on es realitzen activitats i actuacions a l’institut.

• 25 de novembre Dia en contra de la Violència de Gènere.
  • 8 de març Dia de la Dona.
  • 17 de maig Dia en contra de la LGTBI fòbia.

A més cal destacar les accions del Grup d’Acció Feminista (GAF) de l’IES Josep Iborra. Grup d’alumnat que dona suport al programa d’Igualtat del Projecte de Convivència i que promou la igualtat entre homes i dones, fomenta les noves masculinitats i l’home igualitari i visibilitza els micromasclismes, estereotipus i rols de gènere per a erradicar-los i aconseguir així una societat més igualitària i justa. Es poden seguir les actuacions del GAF a les xarxes @gaf.benissa.

Aquest curs encentem el Club LGTBIQ+ per acompanyar a l’alumnat del col.lectiu i realitzar accions per tal de crear un espai de suport i visibilització de totes les identitats de gènere . Promovent accions educatives en favor del respecte i de la diversitat.