A.S.A.E.M. VISITA EL NOSTRE CENTRE

El passat dimarts 21 de febrer, l’alumnat de 1er d’Integració Social i l’alumnat de Psicologia de Batxillerat del centre va participar en l’activitat “Biblioteques humanes”, una acció de sensibilització i conscienciació portada a terme per la “Asociación de la Safor de Ayuda a Enfermos Mentales” (A.S.A.E.M.) que posa en valor la necessitat de cuidar la salut mental i la importància de trencar amb els estereotips i l’estigma que recau sobre les persones amb malaltia mental.

Gràcies als professionals per organitzar l’activitat i facilitar a l’alumnat el coneixement, missió i els recursos de l’associació, però volem agrair especialment a les persones expertes en la vivència de la malaltia mental perquè, amb el seu testimoni, van ajudar a comprendre i a prendre consciència, tant a l’alumnat com al professorat, de la importància de cuidar la salut mental, no només a nivell individual, sinó també com a una responsabilitat col·lectiva. Va ser una experiència molt enriquidora que no oblidarem.