COOPERARIUM

L’alumnat del CFGS d’Integració Social visita “Cooperarium”

El passat 4 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n del CFGS d’Integració Social, junt amb el professorat acompanyant, van visitar Cooperarium, la Biennal sobre cooperació, drets humans i desenvolupament sostenible organitzada per la GVA i diverses ONGDs. Es tractava d’un espai interactiu i vivencial instal·lat en la Plaça de l’Ajuntament de València on permetia conèixer les actuacions desenvolupades per la cooperació valenciana.

L’alumnat va poder conèixer, de la mà dels propis professionals, els projectes en matèria de cooperació internacional i defensa dels drets humans que porten a terme diferents ONGDs com Creu Roja, ACNUR, Unicef i Farmamundi.

També van participar en dos tallers; l’escape box “No ho negues, hackeja el sistema”, portat a terme per la ONGD Interred i “Els nostres aliats els ODS”, impartit per ISCOD.

Vam passar un matí assolellat molt enriquidor, on gaudiren també de l’animació d’una batucada i de l’ambient de la capital.

Agrair a l’organització perquè va facilitar un autobús per al desplaçament de l’alumnat
fins a València.