BIBLIOTECA

Biblioteca IES Benicalap

Com? Que l'IES Benicalap té biblioteca?

Clar! Des que es va posar en marxa aquest Institut d'Educació Secundària, una de les idees que portava la directiva era que es comptara amb una biblioteca escolar que funcionara per al benefici de tota la comunitat educativa.

Per això, i gràcies al finançament de l’AFA (Associació de Famílies d'Alumnes), es va fer realitat aquesta iniciativa que porta en marxa ja més de 20 anys. Durant tot aquest temps, la part més gran de tot el suport de l’AFA ha sigut que la gestió d'aquest espai estiguera a càrrec de personal qualificat com és la figura del bibliotecari escolar.

Què trobem a la nostra biblioteca escolar?

Aquesta biblioteca és especial, perquè es troba dins d'un centre educatiu. És per això que el seu fons documental està construït amb la finalitat de donar suport al dia a dia del que ocòrrega a les aules. Per això, la màxima prioritat és sempre disposar d'exemplars dels llibres de lectura que es demanen o recomanen en les diferents assignatures. Però això no significa que només hi haja llibres relacionats amb el que es dona en classe, perquè també es poden trobar materials d’interés per a la pròpia comunitat educativa.

Si passeu per la biblioteca, trobareu tant llibres de divulgació de les matèries de les assignatures, com literatura de diferents tipus o una gran selecció de còmics. Tot aquest fons s'ha anat adquirint segons els gustos i interessos tant d'estudiants com de docents.

Quan podré fer ús de la biblioteca escolar?

Si vens amb la teua classe, qualsevol dia és bo. Però si vens a soles o amb alguns dels teus companys i companyes, la trobaràs oberta durant els patis. Per saber com funciona, et recomane que faces una ullada a les normes de la biblioteca escolar.

Es un sistema creado para las bibliotecas públicas de préstamo de libros y revistas digitales.

Para poder acceder sólo necesitas el carnet de la biblioteca pública y un dispositivo móvil (teléfono inteligente o tableta) para pueder leer ebooks de manera gratuíta.

Si no tienes carnet o acceso, mándanos un mail a la biblioteca escolar del IES Benicalap y te ayudaremos.