D’alumne a empresari

GM CARROSSERIA

El gerent de ProCars ens obri les portes del seu taller per a explicar-nos la seua experiència com a alumne, com a empresari, i el que espera de l'alumnat en pràctiques.

Daniel Pastor va estudiar el Grau Mitjà de Carrosseria i el Grau Superior en Automoció. Després de treballar uns anys en el sector i amb tan sols 25 anys, va pujar la persiana de ProCars. Aquest taller, situat a Torrefiel, i operatiu des de l'any 2015, és tot un referent en el sector.

El jove emprenedor, a punt d'obrir un altre taller de xapa i pintura en la zona de Tres Forques, ha volgut compartir amb nosaltres les seues inquietuds i les seues idees per a la millora del sector.

Tant els docents com Daniel, coincidim que a l'alumnat que finalitza els seus estudis de carrosseria se li presenten moltes oportunitats en el mercat. Però la futura persona professional no sols haurà de preocupar-se per les habilitats professionals, també de tindre unes competències, uns valors, un bon tracte cap al client, curiositat i unes expectatives de futur fonamentades en el creixement, l'esforç, els valors i la disciplina.

La formació contínua va ser un altre dels grans protagonistes. Si bé el treball de la xapa i pintura en el vehicle són activitats molt artesanals, els nous productes, tècniques i programes de taxació, obliguen a un constant reciclatge.

Aquest curs ha tornat a comptar amb el nostre alumnat per a realitzar les FCT, com ja és habitual. Estem segurs que serà una gran oportunitat d'aprenentatge per a l'alumne, i una satisfacció personal per a Daniel en formar part d'aquest projecte personal i futur laboral.