CLUB DE LECTURA

Celebrem  la vesprada de dimarts 7 de febrer de 2024 la segona sessió del club de lectura d'aquest curs. Dotze alumnes de 4t i de batxillerat, junt a quatre profes, han sigut una companyia encantadora per a parlar de la famosa novel·la de Golding.

"Originalmente publicada en 1954, El señor de las moscas es una de las novelas más importantes del siglo XX. Supone una evidente fábula sobre la condición humana y la sociedad. Sobre los miedos, y la lucha entre las pasiones y la superstición o el fanatismo —de un lado—, y la razón y la mesura —por otra parte."

eldebate.com

Club de lectura_Senyor de les mosques
Begonya Pozo_Poemes a la intempèrie
Portal Begonya Pozo
Cartell-club-de-lectura-Asimov-2-1
IMG_20230503_182213

La presència de professorat del Departament de Física i Química va enriquir la tertúlia sobre els universos paral·lels, una hipòtesi que es basa en supòsits teòrics de la física quàntica.

Vos proposem un clàssic de la ciència-ficció, Los propios dioses, d'Isaac Asimov.

L’IES Benicalap compta des de cursos anteriors amb un club de lectura ja en marxa, actiu i en molt bon funcionament. Participaven professorat, membres de la directiva, mares/pares de l’AMPA i, fins i tot professors jubilats que han continuat acudint. Ara bé, sempre ha estat obert a l’alumnat, però no estava venint alumnat. Aquest ha sigut el propòsit d’enguany, aconseguir afluència d’alumnes que participen de les sessions on, jóvens i adults de tu a tu, compartim les nostres impressions sobre la lectura d’uns quants llibres al llarg del curs.

foto mayorga

La primera sessió del curs 2022-23 va tindre gran èxit. Celebràrem una tertúlia en què hi hagué una interessant interacció entre professorat i alumnes, convertits allí en adults i jóvens lectors que xarràrem sobre una obra de teatre de Juan Mayorga, El chico de la última fila.

Publicada en el año 1972, esta novela recibió los premios Hugo, Locus y Nebula. El título de la novela, así como de cada una de sus tres partes, fueron tomados de la frase "Contra la estupidez, los propios dioses luchan en vano", de Friedrich Schiller. Originalmente fue publicada en las revistas Galaxy Magazine y Worlds of If. Isaac Asimov la consideraba su mejor obra. https://static.cegal.es/imagenes/marcadas/9788497/978849793824.gif