Les TIC als Projectes Interdisciplinars del centre

Els Projectes interdisciplinaris que hi ha al centre durant el curs 2022/2023 son:

Projecte interdisciplinari de primer d'ESO
Col·laboració entre els departaments de “Educació Plàstica, Visual i Audiovisual” i “Tecnologia” per a l'aprenentatge de diferents sabers bàsics orientats al disseny i elaboració de plànols d'habitatges. Així com la construcció d'una maqueta d'aquesta, coneixent els materials i estructures més comunes.
Projecte interdisciplinari de tercer d'ESO
Col·laboració entre els departaments de “Biologia i Geologia”, “Filosofia” i “Música” formant tres grans apartats: "Educació mediambiental", "Ètica mediambiental" i "Els sons de la Terra", respectivament, per a girar entorn a la cura del medi ambient i la situació d'emergència climàtica al nostre planeta.
Projecte interdisciplinari de quart de l'ESO - Revista
Col·laboració entre el departament de “Llengua Castellana i Literatura” i la Biblioteca del centre per a desenvolupar la revista del centre Millenium36, s'ofereix múltiples seccions dedicades a temes d'interés per a l'alumnat, que ells/as mateixos/as han anat proposant al llarg del temps: cultura, ciència, tecnologia, música, espectacles, psicologia, etc.; aspectes més específics relacionats amb la vida en el centre i el coneixement del barri.
Projecte interdisciplinari de quart de l'ESO - Electrònica, programació i Robòtica.
Desenvolupat pel departament de tecnologia, este taller interdisciplinari pretén, a través de la electrònica, la programació, la robòtica i la impressió 3D ficar a l'abast de l'alumnat eines que li permeten endinsar-se en el món Maker ficant en pràctica aplicacions i coneixements assolits en altres disciplines i assignatures STEM com ara física, química, dibuix, matemàtiques i biologia entre altres.